Vanliga frågor
Vill veta mer? Snälla du kontakta oss.
Allmän
- Hur kan jag kontakta hisgifts?
- Kan jag bli en Hisgifts -medlem och är det gratis?
- Kan jag bli en ansluten till hisgifts?
- Hur kan jag skicka in mina produktrecensioner?
- Det förväntade datumet för en produkt har ändrats eller ett produktalternativ (dvs. storlek, färg etc.) är inte listat - vad betyder detta?
- Vilka är de rekommenderade webbläsarens krav för att visa din webbplats?
- Hur jämför dina priser med andra onlinebutiker?
- Kan jag arbeta för er?
Säkerhet och integritet
- Är det säkert att handla på Hisgifts?
- Vad händer om jag inte vill beställa via internet; Vilka andra metoder använder du för att acceptera order?
- Var lagras mina kreditkortsuppgifter?
- Vilken information om mig samlar Hisgifts och lagrar?
- Går min personliga information till någon annan?
Beställning och betalning
- Hur kan jag göra en beställning?
- Hur löser jag in min hisgifts -kupong?
- Vilka betalningsformer accepterar hisgifts?
- Vad händer efter att jag har gjort min beställning?
- Kan jag beställa objekt som ska skickas till ett antal olika adresser?
- Hur avbryter jag eller ändrar jag min beställning?
- Kan jag handla tullfri?
- Är det möjligt att ha presentförpackning (och/eller ett personligt meddelande levererat) med min beställning?
Leverans
- Hur levereras produkter till mig?
- Vilka frakt- och leveransföretag använder du?
- Hur kan jag spåra statusen för min beställning?
- När kommer min beställning att levereras?
- Vad händer om jag inte är hem för att få min beställning?
- Levererar du till PO -lådor?
- Min beställning har inte kommit inom den förväntade tidsramen - vad händer nu?
- Skickar du internationellt?
- Kan jag hämta min beställning direkt från ditt Perth -lager?
Återbetalning, utbyte och garanti
- Vad händer om jag är missnöjd med min beställning?
- Vad är din återbetalning / utbytes- / garantipolicy?
Allmän |
Gå till Förstasidan |
Hur kan jag kontakta hisgifts?
Lätt - besök Kontakta oss Avsnitt på vår webbplats.
Kan jag bli en Hisgifts -medlem och är det gratis?
Du kan säkert genom att helt enkelt registrera dig genom Ditt konto Avsnitt på vår webbplats. Medlemskapsregistrering är gratis och du får förmåner som information om nya produkter, rabatter och specialerbjudanden. När du är medlem behöver du inte ange dina uppgifter igen och du kommer att kunna uppdatera / kontrollera dina uppgifter när som helst.
Kan jag bli en ansluten till hisgifts?
Om du vill marknadsföra Hisgifts eller någon av våra produkter via din webbplats, shoppingkatalog eller portal, besök bara vår affiliate -sektion.
Hur kan jag skicka in mina produktrecensioner?
Enkelt, gå bara till lämplig produktsida där du hittar ett avsnitt "Kundrecensioner" och "Skriv en recension".
Det förväntade datumet för en produkt har ändrats eller ett produktalternativ (dvs. storlek, färg etc.) är inte listat - vad betyder detta?
Medan vi arbetar nära med våra leverantörer för att tillhandahålla exakta förväntningar på våra produkter, eftersom vi har att göra med de senaste sakerna från hela världen, kommer vi ibland att behöva revidera förväntningarna på produkter, förbeställningar och bakåtar. Ibland kan alternativ för vissa produkter också vara tillfälligt otillgängliga på grund av en hög efterfrågan. Om du vill veta mer om vad som händer med tillgängligheten för en produkt (eller dess alternativ) klickar du bara på "Ställ oss en fråga?" Midway ner på produktens sida.
Vilka är de rekommenderade webbläsarens krav för att visa din webbplats?
Vi rekommenderar att du använder en webbläsare med cookies aktiverad i en skärmupplösning på 1024 x 768 för den bästa surfupplevelsen.
Hur jämför dina priser med andra onlinebutiker?
Genom att regelbundet övervaka andra återförsäljare tror vi att våra produkter och leveranstjänster är konkurrenskraftiga. Med den "öppna" naturen på internet kan du stöta på billigare priser för våra produkter. Ofta kommer detta att ske på bekostnad av en tydlig avkastningspolicy, robust säkerhet, solida garantier och förstklassig kundservice. Vi blåser aldrig upp våra priser för att underlätta en falsk "rabatt" eller "försäljning", men fokusera på att ge en snabb, vänlig och säker shoppingupplevelse. Alla våra fraktavgifter inkluderar kostnaden att välja, packa och skicka din beställning - detta är den enda ytterligare avgift som läggs till under kassan.
Kan jag arbeta för er?
Kanske ... vi letar alltid efter begåvade människor - snälla titta på vår jobbsida för nuvarande lediga platser.
Säkerhet och integritet |
Gå till Förstasidan |
Är det säkert att handla på Hisgifts?
Visst är och vi skulle inte ha det på något annat sätt! Vi är helt engagerade i att se till att du har fullständigt förtroende för att shoppa med oss. Vi stöder stolt och adopterar De australiska riktlinjerna för elektronisk handel, PCI -säkerhetsstandarder och uppmuntra dig att bli medveten om dina rättigheter när du handlar över internet. Du kan kolla in vår fulla säkerhetspolicy här.
Vad händer om jag inte vill beställa via internet; Vilka andra metoder använder du för att acceptera order?
Inga problem. Du kan också beställa via telefon, fax eller inlägg. För telefonorder, ring vår orderlinje på 1300 senaste (rader är öppna 10:00 - 16:00 vardagar). För beställningar med fax eller inlägg har vi en enkel Order från för att du ska ladda ner och skriva ut.
Var lagras mina kreditkortsuppgifter?
Dina kreditkortsuppgifter lagras på vår säkra webbserver. För din säkerhet lagrar vi bara ditt kreditkortsnummer tills vi har behandlat betalningen för din beställning. Normalt, när betalningsbehandling sker vid kassan, kommer vi bara att hålla ditt kreditkortsnummer i några sekunder. Av den anledningen kräver vi dina kreditkortsuppgifter varje gång du beställer från oss.
Vilken information om mig samlar Hisgifts och lagrar?
Ganska mycket bara vad du säger oss att samla och lagra. Vi samlar in sammanlagda statistiska data för att förbättra våra tjänster till dig, som på ingen tidpunkt används för att identifiera dig individuellt, såvida det naturligtvis inte finns goda skäl att misstänka olaglig aktivitet. För mer information, läs vår Integritetspolicy.
Går min personliga information till någon annan?
Vi vidarebefordrar inte din personliga information utan ditt tillstånd. Där du har angett att du vill ha information från våra partners om produkter och tjänster som du kanske är intresserad av, måste vi ofta vidarebefordra dina kontaktuppgifter. För att säkerställa att du får de högsta nivåerna av kundservice måste vi ofta dela din information med tredje parter, inklusive kreditkortsföretag (för behandling av dina betalningar) och leveransföretag (för frakt av dina beställningar).
Beställning och betalning |
Gå till Förstasidan |
Hur kan jag göra en beställning?
Vi accepterar beställningar online via vår webbplats och per telefon, fax eller inlägg. Att beställa och betala online är det mest praktiska sättet för dig att göra ett köp eftersom det säkerställer att du får dina varor i en snabbast möjlig tidsram.
När vi är internetbaserade kan du beställa när som helst på dagen, varje dag i veckan. När du faxar eller publicerar din beställning, använd vår Order från.
Hur löser jag in min hisgifts -kupong?
Kuponger kan lösas in via vår webbplats eller via telefon, fax eller inlägg (med vår Order från). För att lösa in dina kuponger online, följ dessa enkla steg:
- Bläddra i hisgifts.com.au och välj de produkter du vill köpa.
- Lägg till de valda produkterna i din kundvagn.
- "Kassan" och fyll i all nödvändig information inklusive din kupongkod.
- Ditt köp kommer nu att använda de angivna kuponginformationen. Om någon kredit återstår på din kupong kan du återanvända kupongen vid ett senare tillfälle. Eventuell ytterligare betalning som krävs görs vid inköpstillfället.
Vilka betalningsformer accepterar hisgifts?
Vi accepterar alla större kreditkort och Paypal. Den mest praktiska betalningsformen är antingen kreditkort eller PayPal, eftersom detta säkerställer att din beställning behandlas i en snabbast möjlig tidsram.
Vad händer efter att jag har gjort min beställning?
När du har gjort din beställning får du normalt ett e-postmeddelande som bekräftar dina beställningsuppgifter. När vi har behandlat din beställning och fått betalning skickar vi din beställning till vårt lager för att plocka, packa och skicka. Om du har gett oss din e-postadress skickar vi dig ett e-postmeddelande precis efter att din beställning har skickats. Efter det, allt du behöver göra är att luta dig tillbaka och vänta på att dina varor kommer fram.
Kan jag beställa objekt som ska skickas till ett antal olika adresser?
Att skicka objekt till ett antal olika adresser är enkelt. Upprepa helt enkelt beställningsprocessen för varje olika leveransadress. Observera att du debiteras den valda leveransavgiften för varje olika leveransadress.
Hur avbryter jag eller ändrar jag min beställning?
Så länge vi inte har skickat din beställning, borde vi kunna avbryta eller ändra din beställning. Allt du behöver göra är att slutföra vår Förfrågningsform eller kontakta oss att prata med en av våra kundtjänstrepresentanter.
För ytterligare information, se avsnittet "resenärer" i Australiensisk tulltjänst.
Är det möjligt att ha presentförpackning (och/eller ett personligt meddelande levererat) med min beställning?
Visst ... ange bara ditt personliga meddelande under 'kassan' och/eller lägg till vårt Presentförpackningstjänst till din kundvagn. Ditt personliga meddelande kommer sedan att inkluderas i ditt paket "leveransnot" och om det valts kommer de / item som beställts att vara individuellt presentförpackade innan de placeras i deras fraktpaket. Om du undrar ... skickar vi normalt inte kostnadsinformation med din beställning, men du kan se (eller skriva ut) en "skattefaktura / kvitto" efter kassan, eller inom Ditt konto Avsnitt på vår webbplats.
Leverans |
Gå till Förstasidan |
Hur levereras produkter till mig?
Beroende på de produkter och leveransservice du har valt använder vi normalt en kombination av post- och budtjänster.
Vilka frakt- och leveransföretag använder du?
Flera faktiskt, men oftast Australian Air Express och Australia Post. Road Courier -tjänster används vid det udda tillfället för vissa produkter till vissa destinationer.
Hur kan jag spåra statusen för min beställning?
När din beställning har skickats skickar vi en e -postmeddelande till dig och förser dig med dina fullständiga spårningsuppgifter. Om du av någon anledning känner behovet av att kontrollera statusen för leveransen, se det här e -postmeddelandet eller komma i kontakt.
När kommer min beställning att levereras?
Vi strävar efter att skicka din beställning samma dag, med förbehåll för att dina beställda objekt är "i lager" och betalas med kreditkort eller PayPal med 12 middag WST. Beroende på servicenivån du har valt kan din beställning levereras inom en arbetsdag, 2 arbetsdagar eller 5 arbetsdagar (internationella leveranser kan ta längre tid). För att minimera förseningar rekommenderar vi dig att nominera en leveransadress som troligen kommer att ockuperas under arbetstid (t.ex. arbetsadress). Mer information om våra leveranstjänster finns tillgängliga här.
Vad händer om jag inte är hem för att få min beställning?
Om det inte finns någon som får ditt paket vid leveransen kommer du att lämna ett kort med information om hur du får ditt paket vid ett senare tillfälle. För din bekvämlighet rekommenderar vi att du tillhandahåller din dagadress (t.ex. arbetsadress) om det finns någon möjlighet att din vanliga kontaktadress är utan tillsyn vid leveransen.
Levererar du till PO -lådor?
I de flesta fall kan vi leverera till PO -lådor. Om det är opraktiskt att leverera till en PO -låda (som är fallet med några stora föremål), oroa dig inte - vi kommer att ha kontakt med dig.
Min beställning har inte kommit inom den förväntade tidsramen - vad händer nu?
Tillåt det maximala antalet dagar för leverans, baserat på den valda leveransservicen. Efter detta, om din beställning inte har kommit, vänligen kontakta oss med vår Förfrågningsform. När vi lär oss att en beställning inte har kommit med förfallodagen kommer vi att sträva efter att arbeta med våra leveranspartners för att säkerställa snabb ankomst av dina produkter.
Skickar du internationellt?
Förutom Australien, leverans till över 30 andra länder är också tillgängligt för mest av våra produkter. Vi accepterar också internationella beställningar från dessa länder, perfekt för att ge gåvor till vänner och familj om du är utomlands. Till uppskatta Våra priser i andra valutor, helt enkelt Klicka här För att prissättning ska visas i din valda valuta.
Kan jag hämta min beställning direkt från ditt Perth -lager?
Om du tänker få föremål levererade till en WA-baserad adress är det inga problem-bara välj en fraktmetod för "pick-up" vid steg 2 i kasseprocessen. Klicka på här.
Återbetalning, utbyte och garanti |
Gå till Förstasidan |
Vad händer om jag är missnöjd med min beställning?
Vi strävar efter att tillfredsställa alla! Vår 365 -dagars "No Quibbles" pengar tillbaka -garanti ger sinnet vid beställning. Om du inte är nöjd med våra produkt (er), returnera den bara tillbaka till oss för en full återbetalning. För ytterligare information, klicka på här. Vänligen e-post:
Om det har funnits någon aspekt av dina affärer med oss som du tror inte är att repa.
Vad är din återbetalning / utbytes- / garantipolicy?
Vi har en enkel returförfarande och förfrågningsform För återbetalning, utbytes- eller garantikrav på alla produkter som köpts från oss. Ytterligare information finns här.
Om du vill ha mer information om något av ovanstående, se vår Allmänna Villkor.
Observera att Adobe Reader måste visa och skriva ut vissa dokument på vår webbplats. Om du inte redan har Adobe Reader installerat, ladda ner och installera den nödvändiga programvaran genom att klicka på här.